Jmenuji se Jan Skotnica a žiju v málé vesnici Žabeň poblíž Ostravy. Je mi 20 let, studuji na VSB, takže mám spostu volného času, který trávím převážně u WoWka...
Jméno Postavy: Skoty
Class: Warlock
Hlavní spec: Affli
Dual spec: Destro
Profese 1: Inscripce 501
Profese 2: Ench 485
Battle.net link:
http://eu.battle.net/wow/en/character/burning-blade/skoty/Screenshot tveho UI:
https://2img.net/r/ihimizer/i/wowscrnshot010311175937.jpg/Pár zvídavých otázek
Znáš někoho od nás kdo tě podpoří?: Zatim ne
Proč právě k nám?: Hlavní důvod proč wow hraju je pvp a nebaví mě být v pve guildách, kde jsem sám a ani nemůžu najít kolektiv znalý pvpčka či pořádného parťáka. V pve guildách větsinou uvíznu kvůli dobrým známých...
Co od nás očekáváš?: Rozhodně týmovou hru s kolektivním přístupem
Rozumíš trochu anglicky?: Yes
Jaký je tvůj názor na Rated Battlegroundy?: Další výborný nápad blizárdů... Jako každý datáč vymysleli neco nového a věřím, že tento nápad bude srovnatelný se zavedením arén při Burning crusade
PvP úspěchy: Na této postavě žádné stojící za zmínku. Jinac na free srverech, kde byli důstojní soupeři;), stálý rating okolo 2,2k
PvE úspěchy: Při posledním patchi ICC prošlé až na LK
Od kdy do kdy jsi většinou online a byl by si shopný být online po 22:00?: televize me po večerech zrovna nepřitahuje... 18:00 - 00:00 většinou a pokud nemám jiné domluvené plány, tak téměř vždy
Máš TS3 + sluchátka a mikrofón?: Ano
Dokážeš mluvit nejenom poslouchat na TS?: Vždy
Kdy jsi začal hrát WoW? Od jeho zavedení... A postupně jsem se začal odvracet od pve až jsem si zamiloval pvp od Burning crusade
Jaký je tvůj nejoblíbenější add-on?: Po krátkém promyšlení mám top 3: Gladius, Spell alert, Tidy panel
Tvůj PC a připojení: Nejsem zrovna technický typ co se vyzná v hardweru PC... WoW můžu mít na plné rozlišení s 60FPS a internet 0,5MB/s. Připojení je stabilní bez pádů.
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU e 6550 @ 2.33GHz, 1,98GB RAM