Gambrinus PvP Team
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Gambrinus PvP Team


 
PříjemLatest imagesHledatRegistracePřihlášení

 

 Skoty anffli / destro lock - přijat

Goto down 
3 posters
AutorZpráva
Skoty




Posts : 1
Join date : 30. 12. 10

Skoty anffli / destro lock - přijat Empty
PříspěvekPředmět: Skoty anffli / destro lock - přijat   Skoty anffli / destro lock - přijat Icon_minitime30.12.10 16:57

Jmenuji se Jan Skotnica a žiju v málé vesnici Žabeň poblíž Ostravy. Je mi 20 let, studuji na VSB, takže mám spostu volného času, který trávím převážně u WoWka...

Jméno Postavy: Skoty

Class: Warlock

Hlavní spec: Affli

Dual spec: Destro

Profese 1: Inscripce 501

Profese 2: Ench 485

Battle.net link: http://eu.battle.net/wow/en/character/burning-blade/skoty/

Screenshot tveho UI: https://2img.net/r/ihimizer/i/wowscrnshot010311175937.jpg/


Pár zvídavých otázek

Znáš někoho od nás kdo tě podpoří?: Zatim ne

Proč právě k nám?: Hlavní důvod proč wow hraju je pvp a nebaví mě být v pve guildách, kde jsem sám a ani nemůžu najít kolektiv znalý pvpčka či pořádného parťáka. V pve guildách větsinou uvíznu kvůli dobrým známých...

Co od nás očekáváš?: Rozhodně týmovou hru s kolektivním přístupem

Rozumíš trochu anglicky?: Yes

Jaký je tvůj názor na Rated Battlegroundy?: Další výborný nápad blizárdů... Jako každý datáč vymysleli neco nového a věřím, že tento nápad bude srovnatelný se zavedením arén při Burning crusade

PvP úspěchy: Na této postavě žádné stojící za zmínku. Jinac na free srverech, kde byli důstojní soupeři;), stálý rating okolo 2,2k

PvE úspěchy: Při posledním patchi ICC prošlé až na LK

Od kdy do kdy jsi většinou online a byl by si shopný být online po 22:00?: televize me po večerech zrovna nepřitahuje... 18:00 - 00:00 většinou a pokud nemám jiné domluvené plány, tak téměř vždy

Máš TS3 + sluchátka a mikrofón?: Ano

Dokážeš mluvit nejenom poslouchat na TS?: Vždy