Gambrinus PvP Team
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Gambrinus PvP Team


 
PříjemLatest imagesHledatRegistracePřihlášení

 

 Smeták/ rogue/ assa - přijat

Goto down 
5 posters
AutorZpráva
Alwerien




Posts : 2
Join date : 13. 11. 10

Smeták/ rogue/ assa - přijat Empty
PříspěvekPředmět: Smeták/ rogue/ assa - přijat   Smeták/ rogue/ assa - přijat Icon_minitime13.11.10 14:45

Zdravim,
na zacatek bych se rad predstavil, jmenuji se Petr a pochazim z jednoho mensiho města u Hradce Králové – Smiřice. Je mi 20 let a studuji VŠ, takze s casem na tom jsem dobře.
Tohle je spise prihlaska na datadisk, takze vetsina tech informaci je asi stejne zbytecna.
Smeták, gnom rogue, moje hlavni postava. Zatím uveznena na bronzebeardu( sel jsem tam za kamosema kvuli PvE, bohuzel o mesic pozdeji odmigrovali na DT a ja zatím nemel chut migrovat zpatky na BB)
Vzhledem k testovaní novych talentu tak mam momentalne subtlety a asassination, ale to se nejspise casem zmeni. Minimalne to nebude naklikane podle obrazku. Profese které pouzivam jsou engineering a leatherworking. Eng full skill a LW jen na zaplaty.
Maximalni ratingy na teto postave byly: 2054 v 2v2 a 1999 v 3v3(krasne cislo, ze ?Very Happy )
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bronzebeard&cn=Smet%C3%A1k
další ma postava je Alwerien, druid resto.
Maximalni ratingy na teto postave byly: 2166 v 2v2 a 2k v 3v3( jen na ramena)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Burning+Blade&cn=Alwerien
Pak mam este maga, Allarie, ale ten byl hran minimalne, jen tak pro zabavu. Maximalni rating 2k v 2v2
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Burning+Blade&cn=Allarie
Rad bych pridal nejake screenshoty, ale vzhledem k tomu, ze s minulym patchem mne na barech zbyly asi 3 utocne ability takze zadny zazrak..Very Happy
Od Vas z guildy znam akorat Listeru, jak z aren tak z RL. U ostatnich clenu si nejsem jist.